لوگو استاندارد

طراحی لوگو یکی از مهم ترین ارکان در کسب و کار شما میباشد لوگو به معنی ارم شما – هویت شما – شناسه شما امروزه تقریبا هیچ سازمان و یا ارگانی و حتی وبسایتی نیست که دارای یک لوگو زیبا نباشد از لوگو استفاده ها یتجاری مختلفی میشود از جمله برند کردن و یا معرفی خود به سایر اشخاص جهان در طراحی لوگو باید نهایت دقت را به کار برد زیرا همانگونه که گفته شد لوگو هویت شماست و باید به این نکته دقت داشته باشید که لوگو شما نباید زیادپیچیده باشد اگر به این صورت باشد لوگو و هویت شما به راحتی فراموش شده لوگو باید ساده و کاملا واضح و بدون هر گونه پیچیدگی طراحی شده باشد سعی کنید از رنگ سازمانی خود در لوگو استفاده نمایید که اگر لوگو شما با رنگمورد نظر در جایی مشاهده شد افراد مختلف به یاد شرکت و یا سازمان شما بیوفتند زیرا رنگ ارتباط مستقیمی با عواطف و احساست افراد مختلف دارد سعی کنید از رنگ های جذاب و ارامش بخش در رنگ سازمانی و لوگو خود استفادهکنید و کمتر از رنگ های جیغ استفاده نمایید همانطور که گفته شد لوگو باید کاملا واضح باشد زیرا ممکن است تبلیغ شما در بزرگراه ها – نمایشگاه ها و بیلبورد های خیابانی و سایر تبلیغات استفاده شود که بخصوص در این نوع تبلیغات لوگو باید کاملا واضح و گویای کار و شغل شما باشد –

 

به نکات زیر در طراحی لوگو توجه نمایید :

سعی کنید لوگو خود را ساده طراحی کنید
لوگو باید در طوری طراحی شود که به سادگی از یاد نرود .
لوگو نباید فقط مختص به یک بازه زمانی طراحی شود و در هر زمانی باید مورد استفاده باشد                 
لوگو مناسب باید طبق استاندارد ها طراحی شود و با بالاترین کیفیت که در همه نوع تبلیغی قابل استفاده باشد .
یک لوگو مناسب باید طبق شغل شما طراحی شود زیرا این لوگو گویای کار شما هست
 
تفاوت لوگو و آرم
 

لوگو و لوگوتایپ ، نشانه، نماد و علامتی گرافیکی است که توسط شرکتها، موسسات سازمانها و یا اشخاص برای متمایز سازی کسب و کار خود از دیگر کسب و کارها استفاده میکنند.که میتواند یک سمبل برای آن سازمان و یا ایی از نام تجاری ان باشد. در ایران معمولا سفارش دهندگان لوگو میخواهند نام برند انها با ترکیب خاصی به گونه ای قرار گیرد که هم نمادی از برند باشد و هم نام انها را شامل شود و خوانایی بالایی هم داشته باشد.اما در کشورهای دیگر لوگوممکن است هیچ ارتباطی با نام برند نداشته باشد و شامل مفاهیم پنهانی در خود باشد، مانند لوگو BMW یا لوگو مرسدس بنز که ارتباطی با نوع نوشتار نامشان ندارند به همین منظور میتوانید مقاله طراحی لوگوی خودروهای خارجی را بخوانید

لوگو، آرم، نشانه و یا لوگوتایپ معرف هویت و شخصیت ان مجموعه است بنابراین طراح لوگویی که میخواهد یک مجموعه را طراحی کند باید دارای خلاقیت و درک درست از مفاهیم برندینگ و هویت بصری داشته باشد تا بتواند اوری ماندگار خلق کند. توصیه دوستانه ما به شما این است اگر کسب و کاری دارید که نیاز به لوگو دارید حتما طراح و مجموعه ای را برگزینید که به لوگو جان دهد و نمادی در شان شما طراحی کند.


هنر گرافیک و آشنایی با رشته تحصیلی گرافیک لوگو ,طراحی ,استفاده ,یک ,هویت ,رنگ ,لوگو باید ,و یا ,طراحی شود ,کسب و ,کاملا واضحمنبع

لوگو تیم منچستر یونایتد اتگلیس

نکات کلیدی در راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

اصول طراحی آرم چیست

هویت برند

طراحی لوگو آنلاین

لوگو فدکس

طراحی لوگو و نشانه

مشخصات

آخرین جستجو ها

دکتر فرامرز صفایی پیروز شهد قاسم سلیمانی قطعات لودر ولوو پایان نامه های کارشناسی ارشد با فرمت ورد دانلود آهنگ جدید - فول آلبوم تخفیفان سیستم آموزش آنلاین گیتی نشاط دهکده زیرنویس فارسی دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.